Palautukset & reklamaatiot

Palautus

Eikö tuote miellyttänytkään? Harmillista.

Siinä tapauksessa voit perua tilauksen ja palauttaa tuotteen.

Ilmoitus tilauksen perumisesta tulee tehdä 14 päivän kuluessa siitä, kun olet palautettavan tuotteen vastaanottanut.

Ilmoitus tilauksen perumisesta tulee tehdä kirjallisesti, josta selviää yksiselitteisesti tilauksen peruminen.

Perumisen voi tehdä esimerkiksi sähköpostilla.

Toinen harmillinen asia on se, että palautuksissa sinä, parahin asiakas, joudut vastaamaan palautuksen toimituskustannuksista. 

Kuinka palautus sitten tapahtuu?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja ilmoita, että haluat purkaa kaupan ja palauttaa tuotteen.

Ilmoita tilausnumero
Suojaa ja pakkaa tuote huolellisesti
Mukana pitää olla kaikki osat ja kaupanpäälliset
Palauta tilaus alla näkyvään osoitteeseen
Palautus tarkastetaan verstaalla
Suoritus asiakkaalle, asiakkaan suorittamalla maksutavalla

Palauta tilaus osoitteeseen:
T:mi Erik Henrik
Kotkankallionkatu 27
45120 Kouvola

Älä palauta tuotetta, ennen kuin olet ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Tuote täytyy olla käyttämätön, kaikki osat mukana, pakattuna sekä suojattuna huolellisesti, jotta tuote palautuu ehjänä. Alkuperäiseen pakkaukseen tuotetta ei tarvitse pakata, jos olet ehtinyt hävittämään pakkauksen. 

Palauta tuote välittömästi, kun olet perunut tilauksen.

Palautuksen saapuessa verstaalle, tuote tarkastetaan.

Tämä siksi, että tuote pitää olla edelleen myyntikuntoinen, sekä kaikki osat tallessa.

Myös kaikki mahdolliset kaupanpäälliset tulee palauttaa.

Jos tuotteessa näkyy käytön jälkiä tai osia on kadonnut, vähennetään palautettavasta summasta tuotteen arvonalennus.

Palautettavasta summasta ei vähennetä palautuksesta koituvia kuljetuskustannuksia, koska asiakkaana vastaat niistä kuluista, kun valitset toimitustavan palautusta varten.

Rahat palautetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun palautus on saapunut verstaalle.

Rahat palautetaan asiakkaalle samalla maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt tilauksen tehdessään.

Reklamaatio

Jos on päässyt käymään niin ikävästi, että tuotteessa on vikaa, olen siitä hyvin pahoillani.

Haluan korjata vian mahdollisimman pian.

Otathan viasta kuvan/kuvia ja lähetät ne asiakaspalveluun.

Ilmoita myös tilausnumero.

Asiakkaana olet kuitenkin velvollinen noudattamaan tuotteen käyttö- sekä huolto-ohjeita.

Jos ohjeita on laiminlyöty, on tuotteelle syntyneet vahingot asiakkaan vastuulla.

Ensisijaisesti joko korjaamme tuotteen tai lähetämme uuden.

Joissakin tilanteissa myös rahallinen korvaus on mahdollinen.